ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!
ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΖΩΗ

Ο ΛΟΓΟΣ ΣΑΡΞ ΕΓΕΝΕΤΟ

Ο ΛΟΓΟΣ ΣΑΡΞ ΕΓΕΝΕΤΟ
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΕ ΜΑΣ
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΠΑΤΕΡΙΚΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ. SOS 1)ΜΗΝ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ 2)ΝΕΟ :http://hristospanagia3.blogspot.com

Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί
Ἄν λάβετε ἕνα e- mail, ὑποτίθεται ἀπό ἐμένα (panagiatheotokos@gmail.com), πού νά σᾶς ζητᾶ νά στείλετε χρήματα, ἀγνοῆστε το.
π. Σάββας

Dear brothers in Christ
If you receive a e-mail supposed from me(panagiatheotokos@gmail.com) don' t pay attention at all.
p. Savvas Agioreitis

ΣΥΝ ΘΕῼ, ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: http://hristospanagia3.blogspot.com

Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2010

ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ

ΕΠΙΚΑΙΡΑ - ΕΘΝΙΚΑ

ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

Οι όποιες ρυθμίσεις αποφασίζονται και χτίζονται σήμερα για την επίλυση του μεταναστευτικού προβλήματος στη σύγχρονη Ελλάδα είναι εκτός τόπου και χρόνου. Αρχικά, είναι καλής διαθέσεως οι σχετικές νομοθετικές πρωτοβουλίες, γενικά, και με λίγη σκοπιμότητα βεβαίως, η οποία δεν διαφεύγει και αυτών των μεταναστών, που έχουν ανάγκη αυτές τις ρυθμίσεις. Όμως ισχύει εν προκειμένω αυτό που έλεγε παλιά ο ιερός Χρυσόστομος. Έλεγε ο άγιος Πατέρας: «άνδρες οι νομοθετούντες και κατά γυναικών η νομοθεσία». Παραλλαγμένο κάπως το πατερικό λόγιο, μπορεί να λεχθεί σήμερα ως εξής: «άρχοντες οι νομοθετούντες και κατά [ελλήνων] πολιτών η νομοθεσία». Η εσπευσμένη λοιπόν τακτοποίηση του μεταναστευτικού θέματος πάσχει σε τρία σημεία:  είναι μη  ρεαλιστική, είναι αντιδημοκρατική και είναι τελείως κοντόφθαλμη.
Δηλαδή δεν λαμβάνει υπόψη συνθήκες ζωής, διακοινωνίας και επικοινωνίας μεταξύ των πολιτών, Ελλήνων και ξένων. Δεν σταθμίζει τις εντάσεις οι οποίες σιγοβράζουν σε κάποιες περιοχές ιδιαιτέρως και τα προβλήματα που δημιουργούνται στις γειτονιές και στις τοπικές κοινωνίες, κυρίως δε στην Αθήνα, με την αύξηση των αρνητικών φαινομένων. Δυστυχώς τα βλέπει όλα ρόδινα. Κάπως αιθέρια και πλατωνικά. Δεν είναι όμως έτσι! Τί να κάνουμε; Αυτή είναι η πραγματικότητα και είναι τελείως διαφορετική, εκτός εξαιρέσεων.
 Επίσης δεν ρωτήθηκε ο κυρίαρχος λαός. Γιατί δεν έχουν εμπιστοσύνη στον ελληνικό λαό; Γιατί φοβούνται και θεωρούν ότι ο λαός μας πάσχει από ρατσισμό και ξενοφοβία; Αυτός ο λαός δεν «εκμεταλλεύτηκε» μόνο, όπως λένε, τους ξένους εργάτες, αλλά και τους βάφτισε και τους πάντρεψε και συμπεθέριασε μαζί τους, και τους έβαλε και στο σπίτι του [και τον κατάκλεψαν]… Και συσσίτια οργάνωσε και οικιακές συσκευές έδωσε και πλήρωνε το ΕΣΥ για τους παράνομους αρρώστους και τις παράνομες γεννήσεις. Σύμφωνοι; Όλα τα έκανε με ανοιχτή καρδιά και χριστιανική καλοσύνη! Αφησε να αποφασίσει λοιπόν ο κυρίαρχος λαός, έστω κι αν αποφασίσει στραβά! Γιατί αυτή η φασίζουσα νοοτροπία του αποκλεισμού του λαϊκού στοιχείου; Φοβούνται ότι θα ακούσει ένας ολόκληρος λαός το 15% που ζητεί λαϊκή ετυμηγορία επί του θέματος και δεν θα ακούσει την κοινοβουλευτική πλειοψηφεία, την οποία ο ίδιος ανέδειξε στις πρόσφατες εθνικές εκλογές; Άρα καταλαβαίνουμε όλοι, ότι δεν τολμούν να θέσουν το ζήτημα ενώπιον της λαϊκής βάσης. Στις 4 Οκτωβρίου ήταν καλός ο λαός που ψήφισε και κυρίαρχος, τώρα είναι ανώριμος να διαλέξει! Φοβερή υποκρισία και υποτίμηση. Αφήστε το λαό να αποφασίσει, ω άνδρες Αθηναίοι!  
Και τέλος, οι ρυθμίσεις δεν σκέφτονται τις επόμενες γενεές, αλλά μόνο τις επόμενες εκλογές! Αυτό είναι ηλίου φαεινότερον. Χωρίς να θέλουμε να κάνουμε δίκη προθέσεων, οι μόνοι που θα μπορούσαν να έχουν άποψη βαρύνουσα επί του θέματος, είναι οι εκκλησιαστικοί και οι άνθρωποι του νόμου και της τάξης. Οι μέν δείχνουν καθημερινά την αγάπη τους και βλέπουν τα προβλήματα, ακούνε τις εξομολογήσεις, μάλιστα δε και μέσω των εξατομικευμένων και ιδιαίτερων επαφών με τους χριστιανούς. Οι δε, διότι βλέπουν το πραγματικό πρόσωπο της ελληνικής κοινωνίας έτσι όπως έχει πλέον διαμορφωθεί τελευταία. Δεν νομοθετούν τεχνοκράτες πίσω από αποστειρωμένα γραφεία μέσω συσκέψεων… Ούτε νομοθετούν κατ΄εντολήν και με ευρωπαϊκές οδηγίες. Ομιλεί η ελληνική γειτονιά, τα ελληνικά χωριά και καφενεία, το ελληνικό σχολείο και το ελληνικό πεζοδρόμιο!
Γιατί δεν τον προστατεύουν αυτόν τον λαό; Ξέρουμε τουλάχιστον τις εγγενείς αδυναμίες μας: εύκολα κομματιαζόμαστε και αλληλοτρωγόμαστε. Έχουμε το σαράκι της ακαταστασίας και της αναποτελεσματικότητος. Της διχόνοιας και της φιλοπρωτίας. Έχουμε και το δημογραφικό πληγή ανοιχτή… Δεν σκέφτονται άραγε «οι κρατούντες και γεγαυρωμένοι» σε τι δυσκολία θα βάλουν στο μέλλον τη χώρα, την πατρίδα, με τη δυνατότητα του «εκλέγειν και εκλέγεσθαι» που θα δοθεί σε 500 ή 600 χιλιάδες ξένους;
Εδώ είμαστε ένας λαός και στις δικές μας εκλογές κοντεύει ο ένας να βγάλει το μάτι του άλλου. Όταν θα δουλέψει η ξένη προπαγάνδα, οι φιλήσυχοι σήμερα μετανάστες, αύριο θα επαναστατήσουν, θα αγριέψει το μάτι τους. Δεν θα είναι απλά τα πράγματα. Τα κόμματα θα αυξήσουν τις εντάσεις τους, οι ισορροπίες και οι αναγκαστικές υποχωρήσεις που θα ζητηθούν, θα φτάσουν σε οριακές καταστάσεις τα πολιτικά πράγματα, οι συνασπισμοί και οι ξένες δυνάμεις που θα χειρίζονται κονδύλια, ιδεολογικές κατευθύνσεις και προοπτικές, θα πιέζουν αφόρητα την ελληνική πατρίδα με τα μειονοτικά θέματα. Θάχουμε και τα ελεγχόμενα ή ξενόφερτα Μ.Μ.Ε, που δε θα ξέρουμε ποια στάση θα κρατήσουν.
Δεν διδάσκονται από την περίπτωση Κοσσόβου και Τετόβου. Δεν σκέπτονται το μουσουλμανικό τόξο και τη διεθνή τρομοκρατία;…Ο πρίν από χρόνια αρχηγός της σερβικής αντιπολίτευσης Βούκ Ντράνσκοβιτς και για κάποιο διάστημα Υπουργός Εξωτερικών της Σερβίας, έβγαλε ένα βιβλίο: «Ο Ρώσσος Πρόξενος» [μεταφράστηκε και στα ελληνικά, Εκδόσεις Ευρωεκδοτική]. Αφορά στην περίπτωση του Κοσσυφοπεδίου. Το συμπέρασμα είναι κάτι που δεν το φανταζόμαστε εμείς σήμερα στην περίπτωσή μας. Τότε λοιπόν οι Σέρβοι κρατούντες καλόπιαναν το αλβανικό κόμμα χάριν πολιτικής σκοπιμότητος. [Υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο]. Κι έφτασαν τα πράγματα εκεί που έφτασαν: δηλαδή η σερβική πλειοψηφεία, τότε, να είναι σήμερα εσχάτη μειοψηφεία στην καρδιά του σερβικού έθνους, στο Κόσσοβο, περιωρισμένοι σε ένα ορθόδοξο γκέτο, έχοντας χάσει και πολιτισμό και πληθυσμό. Σκλάβοι στην ίδια τους τη χώρα, έχοντας συγχρόνως μεταναστεύσει 400.000 χιλιάδες από την Πρίστινα προς το Βελιγράδι!
Τι θα μπορούσε να γίνει;
1. Πρωτίστως να μην έρχονταν τόσοι πολλοί! Να μη ήταν διάτρητα τα σύνορα! Ή όπως έρχονταν, αμέσως από την Πάτρα νάφευγαν προς την Ευρώπη! Ναι, Ευρώπη ζητούν οι άνθρωποι. Επαναπροώθηση προς τα εκεί από όπου ήλθαν ή προώθηση στην Ευρώπη. Κάνει όμως και το άλλο εντύπωση, ότι ενώ είναι ως επί το πλείστον μουσουλμάνοι, οι εκ των ανατολικών χωρών προερχόμενοι, δεν πάνε στα εμιράτα που έχουν επίπεδο ζωής και πολιτισμού, είναι και ομόθρησκοι, νάχουν και τα τζαμιά τους, αλλά έρχονται εδώ και προσεύχονται στοιβαγμένοι στα υπόγεια των πολυκατοικιών και των αποθηκών. Τώρα ήρθαν και έμειναν! Βρήκαν τα χιλιάδες δολλάρια, πλήρωσαν τον δουλέμπορο καϊκτσή ή νταλικέρη και ήρθαν, εκπληρώνοντας ένα όνειρο του μακαρίτη του Οζάλ, ότι «εμείς θα σας κατακτήσουμε όχι με πόλεμο, αλλά με τη μετανάστευση». Να τους διώξουμε όλους δεν μπορούμε. Καλύτερα, λένε οι νοσηρώς πολιτικά σκεπτόμενοι, να τους νομιμοποιήσουμε.
2. Με τη διαμορφωμένη πλέον κατάσταση πό εκκλησιαστική και χριστιανική άποψη ανοίγεται ένα στάδιο δόξης λαμπρής ιεραποστολής. Στην αρχή μπορούσαμε και να τους βαφτίσουμε. Και το κάναμε. [Πήγαιναν οι κουμπαριές «σύννεφο»!] Τώρα όμως κι αυτοί αρχίζουν και κάνουν πίσω. Εδραιώθηκαν. Δεν χρειάζονται τόσο την κοινωνική εξασφάλιση μέσω ενός [ή και τριών] βαπτίσεων. Που και που βαπτίζεται κάποιο παιδί, αλλά σχεδόν ποτέ οι γονείς. Και σχεδόν ποτέ δεν έγινε από τους βαπτισμένους κάποιος ιερέας ή μοναχός. Απλά βαπτίζονται και μετά δεν τους ξαναβλέπει ο ιερέας. Πάντως το βάπτισμα και θεολογικά και βιωματικά και μυστηριακά είναι κάτι.
3. Είναι κι ένα τρίτο επώδυνο οικονομικά στοιχείο η επαρκής επιδότηση της ελληνικής τεκνογονίας. Η πληθυσμιακή έκρηξη των μουσουλμάνων δεν αντισταθμίζεται με κηρυγματική έξαρση της πολύτεκνης ελληνικής οικογένειας. Χρειάζεται γενναιότατη επιδότηση των παιδιών και πλούσια, έως σκανδαλιστικά, προνόμια στους πολύτεκνους. Δεν καταλαβαίνουμε αλλοιώς εμείς οι γηγενείς και αυτόχθονες.
Ας σημειωθεί ότι η ομόδοξη και φίλη Σερβία προτού διαλυθεί με τους βομβαρδισμούς και τις ορδές των Κοσσοβάρων και των Μουτζαχεντίν (λεφτά από τη Σαουδ. Αραβία, όλα πληρωμένα), είχε συντριβεί βιολογικά από την ολιγοπαιδία και τις εκτρώσεις. Η αύξηση λοιπόν του ελληνικού πληθυσμού θα αποτελέσει όντως μια δυναμική ισορροπιών. Το πείραμα εφαρμόστηκε από την Εκκλησία μας στη Θράκη και πέτυχε. Η κοντόφθαλμη όμως Αθηνοκεντρική σοσιαλιστική ή νεοφιλελεύθερη πολιτική και η νομενκλατούρα της θεωρούν δυστυχώς φορολογίσιμο τεκμήριο ευημερίας τα πολλά παιδιά!
Το μεγάλο λάθος που γίνεται είναι κυρίως στο συναισθηματικό τομέα. Στα άλλα μη ζητείς από τους Έλληνες προβλεπτικότητα…Είμαστε «βλέποντας και κάνοντας». Βλέποντας εμείς και κάνοντας οι άλλοι. Στο συναισθηματικό όμως τομέα, στο φιλότιμο και τα ζεστά λόγια, γινόμαστε εύπλαστοι σαν πλαστελίνη. Στις δυσκολίες ενωνόμαστε. «Δει προνοείν όμως και μη μετανοείν».
Περίσσευσε λοιπόν τελευταία ο λόγος περί αγάπης και ισότητος. Και τα λένε σε μας! Φλυαρία αγαπολογίας λές και οι σύγχρονοι Έλληνες είμαστε αιμοβόρα θηρία. «Κι αυτοί άνθρωποι είναι», λένε για τους μετανάστες. Σαφώς σαφέστατα! Και αγαπάμε όλους του ανθρώπους όπου γης και στέλνουμε ολόκληρα αεροπλάνα μαμούθ στις αναγκεμένες χώρες με τρόφιμα, ενδύματα και φάρμακα κλπ. Όλοι είναι παιδιά του Θεού και όλοι είναι εικόνες του Θεού και αδέλφια μας λόγω της Δημιουργίας και της Κοινής καταγωγής από ένα ζεύγος του ανθρωπίνου γένους, κι έχουν δικαιώματα… Ήμασταν και εμείς κάποτε μετανάστες… Καμμία σχέση! Εμείς δεν ξεμπαρκάραμε στα κλεφτά με σαπιοκάραβα στις ξένες παραλίες ούτε παραβιάζαμε σύνορα και συρματοπλέγματα κουβαλώντας με μουλάρια φορτώματα με χασίς και ναρκωτικά. Πήγαμε συγκεκριμένοι σε συγκεκριμένους τόπους για συγκεκριμένες δουλειές με συγκεκριμένες προϋποθέσεις και για συγκεκριμένο πόστο! Αρκετοί μάλιστα ξαναγύρισαν!
Σε όλα αυτά όμως υφίσταται μια σημαντική λεπτομέρεια. Πρίν από τη μεγάλη αρετή της προς όλους αγάπης υπάρχει μια άλλη αρετή εξίσου θεάρεστη: η φιλαδελφεία. Δηλαδή πολύ καλή η Αγάπη! Προηγείται όμως η Φιλαδελφεία! Πρίν από τους άλλους, πολλούς, ξένους και αλλοδαπούς, υπάρχουν και οι αδελφοί, εν αίματι και εν Χριστώ Ιησού, οι «οικείοι της πίστεως», στους οποίους και χρωστώ πρώτα την αγάπη μου..
 Ο απόστολος Παύλος που είπε ότι δεν υπάρχει ΄Ελληνας και Βάρβαρος κλπ, αυτός είπε ότι πρέπει να κάνουμε το καλό σε όλους, πρωτίστως όμως στους οικείους της πίστεως. Δεν μπορεί να περισσεύουν αγαθά αισθήματα για τους μακράν και να στερούμαι αγάπης για τους εγγύς. Πρώτα θα ποτίσω την αυλή μου κι αν περισσεύσει νερό, ποτίζω και τις αυλές των άλλων.
Πως λοιπόν δεν λαμβάνει υπόψη της η παρούσα μεταναστευτική προσπάθεια τη θέση των Ελλήνων, δεν λαμβάνει πρόνοιες για τους αδελφούς και προνοεί τα άριστα πρωτίστως για τους επήλυδες; Έχουν καταλάβει σε τι περιπέτειες βάζουν την Ελλάδα; Και τους Ελληνες; Και τους Χριστιανούς;
Θέλει να τους εντάξει όλους; Το θέλουμε και μεις όλοι. Ανώδυνα όμως, προνοητικά και ιεραρχημένα. Λέγει ξανά ο Παύλος ότι όποιος δεν προνοεί για τους δικούς του ανθρώπους την πίστη αρνήθηκε και «γέγονε απίστου χείρων».
Δεν είναι λοιπόν μεροληπτικό, ρατσιστικό, συμφεροντολογικό, το να προστατεύσουμε πρώτα τους ντόπιους πληθυσμούς. Κάθε άλλο! Τα σύνορα και τα κράτη ο Θεός τα έφτιαξε. [Για όσους  διαβάζουν την Αγ. Γραφή, αυτό είναι γνωστό]. Εμάς τους Έλληνες, μας συνδέει «το όμαιμον, το ομόθρησκον, το ομόγλωσσον» και το ορθόδοξο Βάπτισμα.
Πρωτίστως εδώ θα στρέψουμε το ενδιαφέρον μας. Ας είμαστε λίγο προσγειωμένοι και πρακτικοί. Δεν μπορεί κάποιος νάναι «χουβαρδάς», ανοιχτοχέρης, στο καφενείο με τους πολλούς, και τύραννος, τσιγκούνης, στο σπίτι του, με τους συγγενείς του.
ΠΗΓΗ:
 http://sites.google.com/site/xrestia/Home/metanasteutiko
ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ:
http://1.bp.blogspot.com/_X4lfqpxxOCQ/Syz5mV-tn5I/AAAAAAAACkc/RP14mVKc_rQ/s1600/%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%95%CE%A5%CE%A3%CE%97.jpg
Print this post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails
Γιά νά δεῖτε παλαιότερες ἀναρτήσεις κάντε κλίκ ΕΔΩ ἤ στό σύνδεσμο πού βρίσκεται στό κάτω μέρος τῆς σελίδας καί γράφει: Παλαιότερες αναρτήσεις

Γιά νά δεῖτε τίς τρέχουσες ἀναρτήσεις κάντε κλίκ ΕΔΩ ἤ στό σύνδεσμο πού βρίσκεται στό κάτω μέρος τῆς σελίδας καί γράφει: Αρχική σελίδα

ΣΥΝ ΘΕῼ: 1ο) 13ήμερο προσκύνημα στους Αγίους Τόπους - Ιορδανία - Σινά. 2ο)12ημ. προσκύνημα Αίγυπτο – Σινά - Άγιοι Τόποι, της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ: ΧΩΡΗΒ TRAVEL , ΤΗΛ: 2310-345330, 342240 ΠΑΝΟΡΑΜΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ).


13ήμερο προσκύνημα στους Αγίους Τόπους
Ιορδανία - Σινά

1η ημ. 23/8/10 Δευτέρα: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - ΤΕΛ ΑΒΙΒ
Συνάντηση στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» στις 21:30 το βράδυ και αναχώρηση με πτήση της Aegean μέσω Αθηνών για Τελ Αβίβ.

2η ημ. 24/08/10 Τρίτη: ΛΥΔΑ-ΤΙΒΕΡΙΑΔΑ
Άφιξη τα ξημερώματα, επιβίβαση στο πούλμαν. Προσκύνημα στον Άγιο Γεώργιο στην Λύδα και στη συνέχεια κατευθυνόμαστε προς την Τιβεριάδα. Αγιασμός στον Ιορδάνη ποταμό. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο και ξεκούραση.
1η διανυκτέρευση στην Τιβεριάδα
3η ημ. 25/08/10 Τετάρτη: ΝΑΖΑΡΕΤ-ΚΑΝΑ - ΤΙΒΕΡΙΑΔΑ - ΟΡΟΣ ΘΑΒΩΡ
Επισκεπτόμαστε και προσκυνούμε τους τόπους γύρω από την λίμνη: Όρος Μακαρισμών, Καπερναούμ, Ναός των Αγ. Αποστόλων. Συνεχίζουμε με κατεύθυνση την πόλη της Ναζαρέτ (προσκύνημα στο τόπο του Ευαγγελισμού), την Κανά (πρώτο θαύμα του Κυρίου). Επόμενος σταθμός το Όρος Θαβώρ (Μεταμόρφωση του Κυρίου).
2η διανυκτέρευση στην Τιβεριάδα
4η ημ. 26/08/10 Πέμπτη: ΙΟΡΔΑΝΙΑ – ΓΕΡΑΣΑ - ΑΜΜΑΝ
Αναχώρηση για σύνορα Ισραήλ-Ιορδανίας. Μετά τα διαδικαστικά φθάνουμε στα Γέρασα όπου θα επισκεφθούμε την Αρχαία Δεκάπολη. Συνεχίζουμε για το Αμμάν. Επίσκεψη στη Σιταντέλα με τα ερείπια του ναού και το ρωμαϊκό θέατρο.
3η διανυκτέρευση στο Αμμάν
5η ημ. 27/08/10 Παρασκευή: ΑΜΜΑΝ - ΠΕΤΡΑ
Πρωινή αναχώρηση για το όρος Νέμπο από όπου ο Μωϋσής αντίκρυσε τη Γη της Επαγγελίας. Επίσκεψη στο Ναό του Αγίου Γεωργίου στη Μανταμπά. Συνεχίζουμε για την Πέτρα, όπου θα γνωρίσουμε τον αρχαιολογικό χώρο που είναι μοναδικός στον κόσμο, αφού όλα σχεδόν τα μνημεία είναι σκαλισμένα σε βράχους.
4η διανυκτέρευση στην Πέτρα
6η ημ. 28/08/10 Σάββατο: ΑΚΑΜΠΑ-ΝΟΥΕΜΠΑ-ΣΙΝΑ
Αναχώρηση για την Άκαμπα από όπου θα πάρουμε το πλοίο για την Νουέμπα. Άφιξη, επιβίβαση στο πούλμαν και μεταφορά στη Μονή Αγίας Αικατερίνας στο Σινά. Αργά το βράδυ ανάβαση στο Όρος Χωρήβ (προαιρετικά).
5η διανυκτέρευση στην Ι. Μονή Αγ. Αικατερίνης
7η ημ. 29/08/10 Κυριακή: ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ
Θεία Λειτουργία το πρωί στο Ναό της Μονής και στη συνέχεια προσκύνηση των Ιερών λειψάνων της Αγ. Αικατερίνης. Ξενάγηση εντός και πέριξ της Μονής.
6η διανυκτέρευση στην Ι. Μονή Αγ. Αικατερίνης

8η ημ. 30/08/10 Δευτέρα: ΣΙΝΑ – ΝΕΚΡΑ ΘΑΛΑΣΣΑ- ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ
Αναχώρηση για τα σύνορα Αιγύπτου-Ισραήλ. Μετά τη διέλευση των συνόρων και τις καθιερωμένες στάσεις, άφιξη στην Ιερουσαλήμ
7η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ
9η ημ. 31/08/10 Τρίτη: ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΓ. ΠΟΛΕΩΣ
Προσκυνήματα εντός της Αγ. Πόλεως, στο Ναό της Αναστάσεως, όπου θα προσκυνήσουμε τον Πανάγιο Τάφο, το Φρικτό Γολγοθά, την Αποκαθήλωση και την Εύρεση του Τιμίου Σταυρού. Βαδίζοντας στην οδό του Μαρτυρίου θα προσκυνήσουμε στο Πραιτώριο (φυλακή του Χριστού).
διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ
10η ημ. 01/09/10 Τετάρτη: ΒΗΘΛΕΕΜ –ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ-ΚΑΤΑΜΟΝΑΣ
Aναχώρηση για την Βηθλεέμ όπου θα προσκυνήσουμε το Σπήλαιο της Γεννήσεως, το χωριό των ποιμένων, την Μονή του Αγίου Θεοδοσίου τη Μονή του Αγίου Σάββα του Ηγιασμένου. Επιστρέφοντας στην Ιερουσαλήμ θα προσκυνήσουμε στη Μονή Τιμίου Σταυρού και στο Καταμόνας (Μονή Αγ. Συμεών του Θεοδόχου).
διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ
11η ημ. 02/09/10 Πέμπτη: ΙΕΡΙΧΩ – ΟΡΟΣ ΕΛΑΙΩΝ – ΒΗΘΑΝΙΑ
Αναχώρηση για την έρημο της Ιουδαίας. Προσκύνημα στο Σαραντάριο Όρος, τις Ιερές Μονές του Προφήτου Ελισσαίου, του Αγ. Γερασίμου Ιορδανίτου. Επιστρέφοντας στην Ιερουσαλήμ προσκύνημα στη Βηθανία, στη Μονή της Αγ. Μάρθας και Μαρίας και στο Όρος των Ελαιών από όπου ανελήφθη ο Κύριος. Στη Γεθσημανή, θα προσκυνήσουμε στον τάφο της Παναγίας και στον βράχο της αγωνίας.
10η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ
12η ημ. 03/09/10 Παρασκευή: ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΟΛΕΩΣ
Πιθανή επίσκεψη στο Πατριαρχείο. Συνεχίζουμε για το λόφο Σιών για να επισκεφθούμε το Υπερώο και το σπίτι του Αγ. Ιωάννου του Θεολόγου. Η υπόλοιπη ημέρα ελεύθερη για ατομικά προσκυνήματα και αγορά.
11η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ
13η ημ. 04/09/10 Σάββατο: ΤΕΛ ΑΒΙΒ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εκκίνηση για το αεροδρόμιο του Τελ Αβίβ και αναχώρηση με πτήση της Aegean Air. Άφιξη το μεσημέρι στη Θεσσαλονίκη μέσω Αθηνών.
j0239055






ΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 1430 €
Διαφορά μονόκλινου: 320 €

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ :
*Αεροπορικά εισιτήρια Θεσ/νικη - Αθήνα – Τελ Αβίβ – Αθήνα - Θεσσαλονίκη
*Φόροι αεροδρομίων
*Φόροι συνόρων (Ισραήλ -Ιορδανίας– Αιγύπτου)
*Το φόρο εισόδου στο Σινά
*Την βίζα της Ιορδανίας
* Το πλοίο από Άκαμπα – Νουέμπα.
*Μετακινήσεις και ξεναγήσεις όπως αναφέρονται στο πρόγραμμα με τοπικά λεωφορεία.
*Τις (2) διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο 4* στην Τιβεριάδα με πρωινό και ένα γεύμα.
*Τις (5) διανυκτερεύσεις στην Ιερουσαλήμ σε ξενοδοχείο 3* superior με πρωινό και ένα γεύμα.
*Τις (2) διανυκτερεύσεις στο Αμμάν και την Πέτρα σε ξενοδοχεία 4* με πρωινό και ένα γεύμα.
*Τις (2) διανυκτερεύσεις στους ξενώνες της Ι. Μ. της Αγ. Αικατερίνης με πρωινό και ένα γεύμα.
*Την ανάβαση στο Όρος Θαβώρ με ταξί.
*Τα μικρά λεωφορεία για τον Αγ. Σάββα.
*Ασφάλεια αστικής ευθύνης.
*Συνοδό αρχηγό του γραφείου μας.
*Φιλοδωρήματα οδηγών - σερβιτόρων – αχθοφόρων κ.λ.π.

ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:
*Ό,τι αναφέρεται σαν προαιρετικό.
*Επισκέψεις σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους.

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
$ Τα προγράμματα έχουν καταρτισθεί με βάση τις ισχύουσες τιμές και δρομολόγια ( 13/04/2010).
Σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής θα υπάρξει ανάλογη αναπροσαρμογή.
$Το πρόγραμμα μπορεί να τροποποιείται κατά την κρίση του αρχηγού όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο για
την καλύτερη διεξαγωγή του.
$Σε περίπτωση που για λόγους ανεξάρτητους της θέλησής μας δεν μας επιτραπεί η είσοδος σε κάποια
από τα προσκυνήματα (π.χ. στη Βηθλεέμ, Ιεριχώ) το γραφείο μας δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη.
$ Σας συνιστούμε να ε ν ε ρ γ ή σ τ ε ε γ κ α ί ρ ως για την έκδοση των διαβατηρίων σας.

$Η δήλωση συμμετοχής θεωρείται έγκυρη εφόσον καταβληθεί προκαταβολή 400 € έως τις 15/06/2010 και εξόφληση έως 08/08/2010 στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:
ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ : 30953207
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ : 5227-014562594
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ : 239/750744-53
ALPHA ΤΡΑΠΕΖΑ : 714-002101-056770 EUROBANK ΤΡΑΠΕΖΑ : 0026-0520-13-0100012959


12ημ. προσκύνημα

Αίγυπτο – Σινά - Άγιοι Τόποι

της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού



1η ημ. 21/9 /10 Τρίτη: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ – ΑΘΗΝΑ - ΚΑΙΡΟ
Συνάντηση στο αεροδρόμιο Μακεδονία στις 08:00 π.μ και με πτήση της Aegean Air μέσω Αθηνών άφιξη στο Κάιρο. Επιβίβαση στο πούλμαν και μεταφορά στις Πυραμίδες και την Σφίγγα. Μεταφορά στο ξενοδοχείο, τακτοποίηση και ξεκούραση.
1η διανυκτέρευση στο Κάιρο

2η ημ. 22/9/10 Τετάρτη: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Μετά το πρωινό αναχωρούμε για την Αλεξάνδρεια όπου θα επισκεφθούμε το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο και τον Ιερό Ναό του Αγ. Σάββα. Στη συνέχεια διανύοντας την πανέμορφη παραλία της Αλεξάνδρειας παίρνουμε τον δρόμο της επιστροφής για το Κάιρο.
2η διανυκτέρευση στο Κάιρο

3η ημ. 23/9/10 Πέμπτη: ΚΑΪΡΟ – ΣΙΝΑ
Μεταφορά στο Ναό του Αγ. Γεωργίου στο παλαιό Κάιρο. Αναχώρηση και μέσω της διώρυγας του Σουέζ περνάμε στη χερσόνησο του Σινά με προορισμό την Ιερά Μονή της Αγ. Αικατερίνης. Καθοδόν προσκύνημα στο Σιναϊτικό μετόχι στην όαση της Φαράν. Άφιξη - τακτοποίηση δείπνο και διανυκτέρευση. Τα μεσάνυχτα προαιρετική ανάβαση στην αγία κορυφή (Όρος Χωρήβ).
3η διανυκτέρευση στο Σινά

4η ημ. 24/9/10 Παρασκευή: ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ
Θεία Λειτουργία για όσους παραμείνουν στη μονή. Στη συνέχεια θα προσκυνήσουμε τα άγια λείψανα της Αγ. Αικατερίνης και θα ξεναγηθούμε εντός και πέριξ της Μονής.
4η διανυκτέρευση στο Σινά

5η ημ. 25/9/10 Σάββατο: ΣΙΝΑ - ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ
Αναχώρηση για τα σύνορα Αιγύπτου – Ισραήλ. Καθοδόν στάση στη Νεκρά Θάλασσα. Άφιξη στην Ιερουσαλήμ. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο.
5η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ
6η ημ. 26/9/10 Κυριακή: ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΟΛΗΣ
Προσκύνημα εντός του Ναού της Αναστάσεως (Πανάγιο Τάφο, Φρικτό Γολγοθά, Αποκαθήλωση, Εύρεση Τιμίου Σταυρού). Παίρνοντας την οδό του μαρτυρίου προσκύνημα στο Πραιτώριο (φυλακή του Κυρίου μας), στο Λιθόστρωτο, στο σπίτι των Αγ. Ιωακείμ και Άννης. Το απόγευμα θα παρακολουθήσουμε τον εσπερινό του Τιμίου Σταυρού στο Ναό της Αναστάσεως.
6η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ

7η ημ. 27/9/10 Δευτέρα: ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ : ΙΕΡΙΧΩ-ΟΡΟΣ ΕΛΑΙΩΝ
Πανηγυρική Θεία Λειτουργία στο ναό της Αναστάσεως. Αναχώρηση για την Ιεριχώ όπου θα προσκυνήσουμε στο Σαραντάριο Όρος, στις Μονές του Προφήτου Ελισαίου, του Αγίου Γερασίμου του Ιορδανίτου. Ανεβαίνοντας προς τα Ιεροσόλυμα προσκύνημα στη Βηθανία, στη Μονή της Αγίας Μάρθας και Μαρίας, στο Όρος των Ελαιών όπου θα προσκυνήσουμε στο Ναό της Αναλήψεως. Στη συνέχεια κατευθυνόμαστε στη Γεθσημανή όπου θα προσκυνήσουμε τον τάφο της Παναγίας και το βράχο της Αγωνίας. 7η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ

8η ημ. 28/9/10 Τρίτη: ΤΙΒΕΡΙΑΔΑ – ΘΑΒΩΡ - ΚΑΝΑ - ΝΑΖΑΡΕΤ
Στη συνέχεια αναχωρούμε για το Όρος Θαβώρ όπου έγινε η Μεταμόρφωση του Κυρίου μας, τη Ναζαρέτ (προσκύνημα στον τόπο του Ευαγγελισμού) και την Κανά (το πρώτο θαύμα του Κυρίου μας). Επισκεπτόμαστε και προσκυνούμε τους τόπους γύρω από την λίμνη της Τιβεριάδας: Όρος των Μακαρισμών, Καπερναούμ. Τέλος στον Ιορδάνη ποταμό(αγιασμός των υδάτων). Επιστροφή στην Ιερουσαλήμ.
8η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ

9η ημ. 29/9/10 Τετάρτη: ΒΗΘΛΕΕΜ –ΟΡΕΙΝΗ - ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Νωρίς το πρωί αναχωρούμε για τη Βηθλεέμ, όπου θα προσκυνήσουμε το σπήλαιο της Γεννήσεως. Επίσης προσκύνημα στο χωριό των ποιμένων, στην Ιερά Μονή του Αγ. Θεοδοσίου και στη Μονή του Αγ. Σάββα. Στη συνέχεια προσκύνημα στην Ιερά Μονή του Τιμίου Σταυρού , στο Κατά Μόνας (Μονή Αγ. Συμεών του Θεοδόχου) και τέλος στην Ορεινή(σπίτι Αγίου Ιωάννου Προδρόμου).
9η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ

10η ημ. 30/9/10 Πέμπτη: ΦΡΕΑΡ ΙΑΚΩΒ
Αναχώρηση για προσκύνημα στο φρέαρ του Ιακώβ, όπου μαρτύρησε το 1979 ο πατήρ Φιλούμενος. Σήμερα στον Ιερό Ναό φυλάσσετε το σκήνωμα του.
10η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ

11η ημ. 01/10/10 Παρασκευή: ΣΙΩΝ
Επίσκεψη στην Σιών, όπου βρίσκεται το Υπερώο και το σπίτι του Αγ. Ιωάννου του Θεολόγου. Η υπόλοιπη ημέρα ελεύθερη για ατομικά προσκυνήματα και αγορά.
11η διανυκτέρευση στην Ιερουσαλήμ

12η ημ. 02/10/10 Σάββατο: ΤΕΛ ΑΒΙΒ – ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αναχώρηση με πτήση της Aegean Air τα ξημερώματα για Αθήνα. Άφιξη στη Θεσσαλονίκη νωρίς το πρωί.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ
ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΡΠΟΦΟΡΙΑ
ΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 1260 € το άτομο
Διαφορά μονόκλινου: 290

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
Τά αεροπορικά εισιτήρια Θεσ/νίκη –Αθήνα – Κάιρο - Τελ Αβίβ - Αθήνα - Θεσ/νίκη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ: ΧΩΡΗΒ TRAVEL ,
ΤΗΛ: 2310-345330, 342240 ΠΑΝΟΡΑΜΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

ΣΥΝ ΘΕῼ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ :ΙΕΡΟΜΟΝ. ΣΑΒΒΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ, «ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ» ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ (Ι.Μ. ΚΩΣΤΑΜΟΝΙΤΟΥ, ΒΙΓΛΑ, Ι.Μ. Μ. ΛΑΥΡΑΣ) 1915-2004


Ἦταν γύρω στά 1990 ὅταν γιά πρώτη φορά συναντήθηκα μέ τόν Γέροντα Εὐθύμιο. Τόν θυμᾶμαι ὄρθιο πίσω ἀπό τό μαγειρεῖο τῆς Μ. Λαύρας. Εἴμαστε μαζί μέ τόν Γέροντά μας π. Μάξιμο.
Μοῦ λέει ὁ Γέροντας:
«Ἔλα νά δεῖς ἕναν διά Χριστόν σαλό».
Ἦταν ἕνας Μοναχός μικροκαμωμένος, ταπεινός. Εἶχε τά γένια του μαζεμένα μέ ἕνα λαστιχάκι καί τά μαλλιά του κομμένα. Φοροῦσε ἕνα φθαρμένο ζωστικό. Ἀργότερα ἔμαθα καί διαπίστωσα «ἰδίοις ὄμμασι» ὅτι πολλές φορές κυκλοφοροῦσε καί χωρίς αὐτό.
Ἦταν ἐξαιρετικά ἀδύνατος, μέ πολλή δυνατή φωνή καί ἔντονο δυναμισμό στόν τρόπο πού ἐκφραζόταν, στίς κινήσεις, στίς χειρονομίες του. Ὅλες του οἱ ἐκδηλώσεις ἀντανακλοῦσαν τήν ἅγια βία μέχρι «αὐτομίσους», πού - ὅπως ἔμαθα ἀργότερα- ἀσκοῦσε στόν ἑαυτό του. Τά ματάκια του ἔλαμπαν σάν τήν διάφανη ἁγιορείτικη θάλασσα. Φαινόντουσαν σάν δακρυσμένα.
Πίσω ἀπό μία ἐξωτερική «ἀγριότητα-τραχύτητα» διέκρινες μία φύση λεπτή, συναισθηματική, πολύ εὐαίσθητη. Πιό δύσκολα διέκρινες τήν ἁγιότητα... Συνήθως ὁ ἅγιος μόνο καταλαβαίνει τόν ἅγιο. Ὁ ἅγιος Γέροντας Παΐσιος τόν εἶχε «καταλάβει»... Μέ θαυμασμό ἀργότερα ἄκουσα ὅτι κάποιοι προσκυνητές εἶχαν ζητήσει ἀπό τόν Γέρο-Παΐσιο, τόν μεγάλο σύγχρονο ἀσκητή τῆς Παναγούδας, νά τούς δείξει ἕναν σύγχρονο ἁγιορείτη ἅγιο. Τότε ὁ μακαριστός Γέροντας τούς ἔστειλε νά δοῦν τό Γερο-Εὐθύμιο στή Βίγλα...
Ἀργότερα ἐπίσης συνειδητοποίησα τήν ἀταλάντευτη σταθερότητά του, τήν ἀκαμψία του - θά μπορούσαμε νά ποῦμε- στίς κατά Θεόν ἀποφάσεις του. Διαπίστωσα τήν ἀδιάπτωτη νηστεία του, τήν μοναχική του συνέπεια, τήν ἀπόλυτη αὐστηρότητα στόν ἑαυτό του. Μέ θαυμασμό ἔμαθα πώς ἔκανε «ἐννάτες», ἐδαφιαῖες μετάνοιες καί ἀμέτρητα κομβοσχοίνια σχεδόν μέχρι τά τελευταῖα του...Ὅταν ἔπεσε κατάκοιτος συνέχισε τίς «ἐννάτες» καί τήν προσευχή «ὑπέρ ὅλου τοῦ κόσμου»...
ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΣΥΝ ΘΕῼ, ΚΑΙ ΔΙ' ΕΥΧΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΥΜΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ.
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 6947612075 Ἤ
ΣΤΟ E- MAIL:PanagiaTheotokos@gmail.com
ΤΙΜΗ: 4 Euro

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΟΜΙΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ


Αρχειοθήκη ιστολογίου